KaD RaYa


bersempena dengan hari nie genap 15 hari berpuasa, saya dengan ini mengisytiharkan bahawa saya bakal membuat kad raya sendiri. YA! kad raya yang dibuat sendiri menggunakan hasil kreativiti saya yang tak berapa nak kreatif berbanding rakan-rakan.

alasan mengapa saya nak buat kad raya ini adalah disebabkan saya sudah teramat bosan memerapkan diri di rumah. makanya, terbitlah idea ini semasa saya sedang solat terawih. Masya-Allah, tak khusyuk rupanya. tok imam baca ayat panjang.

setelah bertanyakan samada rakan-rakan mahu kad raya saya, makanya saya pun mula berkeyakinan untuk membikin kad raya itu. sehingga ke saat ini, sebenarnya saya masih ketandusan idea. sementelah raya itu lambat lagi, maka saya merasakan saya masih punya waktu.

sekian saja celoteh saya hari ini. terima kasih.

p/s: PIC-animated version of super junior.

6 comments:

Mandalorian Warrior said...

sy mau kad raya!!

si giler said...

nt sy cari buku pertima.. kalau ader alamat awak, saya bui, kalo tade, nt sy mintak alamat deh..

Anonymous said...

mau jugak!! hikhik

si giler said...

alamat rumah ko aku da ade linda.. hehe..

Unknown said...

aku nk jgk...ecah..cpt2 aku tggu...hehehe

si giler said...

aiyork... haha.. sib bek ko blom terlambat syue.. kalo x, dpt kad raya aku beli kat kedai jer la kot.. hehe

Post a Comment