1st tyme..



hari ni sampai 1 parcel kat umah. memang tunggu2 pun. shawl saya sudah tiba. beli ngan yaya@magicshawl. cantik. nie 1st tyme beli. n 1st tyme nak try pakai tudung gini.

mula2 pakai, kekok gakla tgk muka sendiri. haha. da la bulat, tembam. tapi aku rasa 1st tyme mmg gtu. pelik la jugak kan, biasa muncung, skrg ikut bentuk muka. da muka da mmg gtu, redha, n bersyukur pada ALLAH. =)

tp, at the end, aku rasa selesa.. hehe.. tataw nape.. boley ubah stail nie, haha.. tapi, skrg muka aku kusam la.. hehe, tu la, malas pakai toner n moisturiser.. kena rajin la mulai skrg.. ngeh3x.. baru berseri bila pakai tudung gini.. chewah.. (hampeh).. =p

p/s: PIC1- my chubby face wif the new shawl.. =p
PIC2-my 2nd tyme, looked better i think.. =D

3 comments:

Anonymous said...

muahahaha...ko pun dh beli kt yaya tu??hikhik..apakah kerna aku??? ;p (perasan)

wokey la tu .. lama2 nti ko bese la pakai... rajin2 la tacap ye..hikhik

Mandalorian Warrior said...

cun dh tu..blh dh ejahs AZ..huhu

si giler said...

linda~~haha, tu la pasal, kena rajin tacap.. aku terjumpa blog dier, pastu baca kat testimonial, ader ko.. haha.. kebetulan yg menarik.. tapi ko pakai lagi cantek.. wuwuw.. rindula nak jumpa ko..

kemma~~haha, AZ jatuh pitam tgk aku gini.. muahahaha

Post a Comment