dunlod lagi..

semalam, punya la semangat, xtido malam. teka apa aku buat? haha.. buat keje giler. men'dunlod' episod 8 & 9 idol army season 3.. punya la kelakar rancangan tu sbb ader 2PM ngan SNSD, tapi still ader la part yg aku rasa jijik.. haha, tp overall mmg best la.. lepas subuh baru tido.. sudahnyer, tgh hari la baru bgn.. theeeeeee

aku jarang buat mende giler cam nie.. dulu aku pelik kenapa ader org suka sgt koreon idol nie cam anna, noi, dean, izan, huda etc.., sekali aku pun jangkit daaa... kat rumah pun, sikit2 korea, sikit2 korea.. gilow..

dari suka 1 group jer, bercambah ke group lain, menyimpang ke group lain plak, ader suke mamat group nie, beralih arah plak ke mamat group lain, even yg pompuan pun aku suker gak.. lama2 bak kata adot, jadik perempuan sehala xpasal2.. haha..

dulu, masa form4 start tgk citer korea.winter sonata. pastu byk la aku tgk.. hehe.. benti jap dari 2nd yr kat usm smpi masuk 4th yr. masuk 4th yr aku mula berjangkit ngan anna. DBSK. group yg aku mula2 kenal. lama pastu, nak dekat akhir 4th yr, aku suker super junior.. haha.. n kegilaan sebenar bermula bila abih belaja, n duk umah.. macam2 aku kenal. pengaruh dean pun ader gak.. hehe.. SNSD, 2PM, Kara, FT Island etc... aku da mula kenal muka2 dorg.. memang asyah hafiza semakin gila.. ni la padah bila duk umah & tade mende len nak buat..

cepat2 la dapat keje wei.. hehe.. bila SPA nak panggil interview nie? aku terasa kan, nak keje kat sabah sarawak.. hehe.. nak duk jaoh2.. nie satu lagi gila.. tapi mcm best jer, bila lagi nak dpt peluang gi sana kan?? haha..

p/s: PIC-former member & leader of 2PM, Park Jay or Jaebom..

0 comments:

Post a Comment