mEteOr GardEN


hehehe, lama da kan xtgk citer tu? dulu xsilap masa form 4 tgk citer tu kat tv. bese la zaman tu tgh giler citer taiwan n jepun. hong kong punya citer pun layan gak. eh, motif utama post kali nie sebenarnya nak cite aku suker giler citer ni dulu. haha. giler suka ah, gi skolah je, masa perhimpunan ( sek aku assembly hari2) mesti citer pasal citer nie, ape yg kitorg rasa masa tgk episod semalamnya. hahaha. best giler, bukan nak dengar pe cikgu nak pesan kat depan, tapi sebok bercerita kat belakang.

alkisahnya, dalam byk2 geng2 F4 tu, aku xsuka Hua Ze Lei. hehe, pelik sgt perwatakan dier. so, aku sgt xapprove la shan chai ngan dier. kawan2 aku pun plak, ader la gak yg suka mamat tu. hari2 gado. ngek. hahaha. bila terkenang2, sekarang pun buat gak. hahaha. ok2. sebenarnya, 2,3 hari ni aku layan citer boys over flower. adik aku la, suka sangat, so aku layan la. tapi xbest la sbb da translate ke bahasa mandarin. pelik aku, nape 8tv xtayang yg bahasa korea. dulu, aku penah tgk 1,2 episod ngan noi, ngan izan. tapi sepanjang tgk, mesti xhabis2 kuar, bodo. bodo. bodo. aku terasa bodo sgt sbb tgk, so trus xtgk. hahaha. ntah nape, aku taley tgk version lain selain meteor garden. yang hana yori dango pun aku xtgk. sbbnya aku xsuka rambut dier. hahaha. tapi jepun n korea punya, nampak la cam sgt kaya, based on dressing dorg la. yg taiwannye, baju biasa jer aku tgk, ye la, pe nak expect, tahun 2002 punya citer, nak banding ngan 2009 punya, memang da lain la.

semalam, aku dgn peliknya, tetengah pagi buta, pukul 2am ++ aku pi mysoju.com, tgk meteor garden online. siyes aku sonok. lain sgt ngan boys over flower, aku xckp bodo pun, tapi aku ketawa jer, lawak giler citer. hahahaha. baru 3 episod tgk, nanti sambung lagi tetengah malam buta nanti. gilow. actually, aku nak isi masa lapang aku, nak tunggu 25hb, hehe. berdebar2 nie. so, that's y la aku tgk balik meteor garden, byk da aku lupa citer tu, so sonok la tgk balik. maybe, da habis tgk nt, aku tgk boys over flower plak. haha. saje nak bandingkan. hana yori dango tu, xsure la aku tgk ke x. hehe. eh, ader satu lagi, version china rupanya, meteor shower. ngeh3x. tade masa la nak tgk kot.

kla, mengarut jer panjang. babai.

0 comments:

Post a Comment